План засідань ШМО вчителів
природничо-математичної студії
на 2019-2020
н. р.
№
п/п
|
Тематика засідань
|
Відповідальний
|
Відмітки про виконання
|
|||||
І засідання-серпень
Планування роботи на наступний
навчальний рік
(інтерактивно-методична нарада)
|
||||||||
1
|
Аналіз роботи ШМО за минулий рік, обговорення, затвердження
плану роботи на 2018-20189н. р.
|
Криволапова В.Д.
доповідь
|
|
|||||
2
|
Вивчення методичних рекомендацій щодо викладання предметів.
|
Гришина Н.О.
інформація
|
|
|||||
3
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
|
Вчителі-предметники
інформація
|
|
|||||
4
|
Вивчення нових Державних стандартів у загальній середній
освіті (аналіз нових навчальних програм).
|
Вчителі-предметники
інформація
|
|
|||||
5
|
Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному
році.
|
Криволапова В.Д.
Гришина Н.О.
|
|
|||||
6
|
Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури,
періодичної преси.
|
Вчителі-предметники
інформація
|
|
|||||
7
|
Обговорення структури календарно-тематичного планування
|
Вчителі-предметники
інформація
|
|
|||||
8
|
Розподіл доручень між членами МО.
|
Клименко Л.Б.
інформація
|
|
|||||
9
|
Проведення
діагностичних контрольних робіт з математики.
|
Вчителі математики
|
|
|||||
9
|
Підготовка до тижня екологічної освіти.
|
Сібіберт І.В.
|
|
|||||
10
|
Підсумки
роботи по створенню географічного майданчика
|
Клименко Л.Б.
|
|
|||||
11
|
Обговорення
плану роботи динамічних творчих груп з предметів природничо-математичного
циклу.
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
12
|
Оновлення
банку олімпіадних завдань та розв’язків І, ІІ і ІІІ етапів.
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
Завдання членам МПС
Опрацювати:
·
Інструктивно-методичні рекомендації
щодо викладання предметів у 2019-2020
н. р.
·
Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів.
·
Вимоги щодо ведення класного журналу.
·
Вимоги до календарного та поурочного
планування
|
||||||||
ІІ засідання-жовтень
Учитель – каталізатор творчості.
(круглий стіл)
|
||||||||
1
|
Участь в конкурсі «Конспект креативного уроку»
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
2
|
Робота зі здібними та обдарованими учнями. Організація і
проведення предметних олімпіад.
Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметних олімпіад, конкурсів «Кенгуру»,
«Левеня», «Колосок», «Геліантус».
|
Всі вчителі
Обмін досвідом
|
|
|||||
3
|
Українсько-естонський проект «Міксіке в Україні» (конкурс
усного рахунку). Організація та проведення онлайн-турнірів з усного рахунку
для учнів 5-11 класів.
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
4
|
Підготовка
до тижня природничих наук.
|
Вчителі хімії, біології, географії
|
|
|||||
5
|
Підготовка
до семінару «Навчаємо мислити творчо і креативно»
|
Вчителі-
предметники
|
|
|||||
6
|
Продовження
роботи над розробкою креативних
завдань в електронному вигляді
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
7
|
Навчально-методичне забезпечення та його ефективне
використання у навчально-виховному процесі.
|
Гришина Н.О.
Обмін досвідом
|
|
|||||
8
|
Система
роботи з обдарованими дітьми в практиці роботи вчителів ПМС
|
Вчителі-предметники
Обмін
досвідом
|
|
|||||
9
|
Майстер-клас «Учнівський хімічний експеримент з
елементами ужиткової хімії»
|
Грузіна Л.О.
|
|
|||||
10
|
Заходи
для якісної підготовки випускників 11 класу до ЗНО з предметів
природничо-математичного циклу.
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
11
|
Навчально-дидактичне забезпечення викладання географії для
розвитку креативного мислення учнів.
|
Сібіберт І.В.
|
|
|||||
12
|
Розробка тренажерів-завдань
для одного вибіркового класу
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
13
|
Дослідницька діяльність школярів на базі шкільного кабінету
фізики.
|
Барильченко Т.В.
|
|
|||||
14
|
Участь у міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Геліантус
– 2020»
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
Завдання членам МПС
1.
Готувати учнів до участі в олімпіадах,
конкурсах, МАН.
2.
Підготувати завдання І етапу Всеукраїнських олімпіад.
3.
Провести учнівські олімпіади
відповідно графіку.
4.
Готувати учнів до участі у ІІ етапі
предметних олімпіад.
5.
Поповнювати методичними розробками.
6.
Висвітлювати методичні напрацювання на сторінках фахової літератури та в
мережі Інтернет.
|
||||||||
|
||||||||
ІІІ засідання – грудень
Освітнє середовище - як третій вчитель.
(проблемний семінар)
|
||||||||
1
|
Аналіз роботи МПС за I семестр 2019-2020 н. р.
Стан викладання математики.
|
Криволапова В.Д.
доповідь
|
|
|||||
2
|
Творчий портрет вчителя, який атестується.
|
Вчителі, які
атестуються
|
|
|||||
3
|
Психологічна підтримка - одна з важливих чинників, необхідних
педагогу під час атестації.
|
Виступ психолога
|
|
|||||
4
|
Аналіз участі учнів у предметних олімпіадах та стан підготовки
до ІІI етапу.
|
Вчителі-предметники
Обговорення
|
|
|||||
5
|
«Ярмарок педагогічних ідей»: як я працюю з обдарованими
дітьми.
|
Вчителі-предметники
Обмін досвідом
|
|
|||||
6
|
Методика та
технологія проведення креативного уроку.
|
Добровольський І.А.
виступ
|
|
|||||
7
|
Впровадження
хмарно-орієнтованої моделі навчання
|
Криволапова В.Д.
доповідь
|
|
|||||
8
|
Розвиток
мережної взаємодії як засіб використання технології партнерства для розвитку
креативності суб’єктів освітнього середовища
|
Барильченко Т.В.
Виступ
|
|
|||||
9
|
Проведення
тижня математичних наук.
|
Вчителі-
предметники
|
|
|||||
Завдання членам МПС
1.
Продовжувати роботу з обдарованими
учнями.
2.
Працювати над креативним
компонентом освітнього
середовища.
3.
Оформити конспект уроку із
застосуванням креативних технологій для обміну досвідом.
4.
Постійно ознайомлюватись з новинками
методичної, психолого-педагогічної літератури та періодичної преси.
5.
Впроваджувати на уроках хмарно-орієнтовану модель навчання.
|
|
|||||||
ІV засідання – лютий
Аналіз підготовки учнів до ЗНО і ДПА,
корекція підготовки.
(практичний семінар)
|
||||||||
1
|
Обговорення взаємо відвідування уроків вчителів
математично-природничого циклу.
|
Гришина Н.О.
Вчителі- предметники
Інформація
|
|
|||||
2
|
Онлайн-тестування учнів 11 класу ЗНО і ДПА.
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
3
|
Проведення тижня математики, інформатики, фізики.
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
4
|
Звіт вчителів що атестуються.
|
Вчителі, які атестуються
|
|
|||||
5
|
Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та
проведення ДПА і ЗНО
|
Криволапова В.Д.
виступ
|
|
|||||
6
|
Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури,
періодичної преси.
|
Кодема Н.П.
Інформація
|
|
|||||
7
|
Підбір та
створення компетентнісних задач у межах певного програмного середовища для
учнів 5-8 класів.
|
Клименко Л.Б.
обмін досвідом
|
|
|||||
8
|
Розробка креативного змісту навчально-пізнавальних задач з
хімії
|
Грузіна Л.О.
виступ
|
|
|||||
9
|
Інноваційні технології на уроках інформатики.
|
Криволапова В.Д.
виступ
|
|
|||||
10
|
Стан
викладання фізики.
|
Барильченко Т.В.
Інформація
|
|
|||||
Завдання членам МПС
1.
Опрацювати інструктивно-методичні
матеріали щодо підготовки до ДПА та ЗНО.
2.
Підготувати завдання для проведення
ДПА.
3.
Поповнювати електронну бібліотеку в
хмарному сервісі.
|
||||||||
V засідання – травень
Аналіз роботи МПС за рік.
Планування роботи на наступний
навчальний рік.
|
||||||||
1
|
Аналіз роботи МПС за 2019-2020н. р.
Стан використання хмарних сервісів в навчально-виховному процесі.
|
Криволапова В.Д.
Доповідь
|
|
|||||
2
|
Звіт вчителів про їхню роботу із самоосвіти.
|
Вчителі-предметники
звіти
|
|
|||||
3
|
Підготовка і виставка власних методичних і дидактичних
матеріалів.
|
Вчителі-предметники
роботи
|
|
|||||
4
|
Обговорення пропозицій щодо планування роботи МПС вчителів
природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік.
|
Вчителі-предметники
Обговорення
|
|
|||||
5
|
Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на
наступний навчальний рік – панорама методичних перспектив.
|
Клименко Л.Б.
Анкетування
|
|
|||||
6
|
Виконання навчальних програм
|
Гришина Н.О.
|
|
|||||
7
|
Перспективи використання хмарно-орієнтованого середовища ЗНЗ
|
Сібіберт І.В.
|
|
|||||
8
|
Аналіз
результатів роботи з обдарованими дітьми
за 2019-2020 н.р.
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
9
|
Обмін
досвідом з розробки конспектів (планів) уроків учителів
природничо-математичних дисциплін.
|
Вчителі-предметники
|
|
|||||
10
|
Аналіз
застосування креативних технологій навчання на уроках.
|
Криволапова В.Д.
|
|
|||||
«Формування компетентностей
успішної,
творчої особистості шляхом
впровадження
сучасних педагогічних
технологій в процесі викладання
природничо-математичних дисциплін»
Освітня і
самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного
потенціалу.
Засідання № 2 ( жовтень )
Організація індивідуальної роботи з учнями як необхідна умова розвитку їх
творчої обдарованості.
Засідання № 3 (січень )
Впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально–виховний процес.
Засідання № 4 (березень)
Дистанційне навчання учня та педагога як необхідна умова для розвитку і
самореалізації особистості.
Засідання № 5 ( травень)
Скарбниця досвіду.