План МО

План засідань ШМО вчителів природничо-математичної студії
на 2019-2020 н. р.

п/п
Тематика засідань
Відповідальний
Відмітки про виконання


І засідання-серпень
Планування роботи на наступний навчальний рік
(інтерактивно-методична нарада)


1
Аналіз роботи ШМО за минулий рік, обговорення, затвердження плану роботи на 2018-20189н. р.
Криволапова В.Д.
доповідь


2
Вивчення методичних рекомендацій щодо викладання предметів.
Гришина Н.О.
інформація


3
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
 Вчителі-предметники
інформація


4
Вивчення нових Державних стандартів у загальній середній освіті (аналіз нових навчальних програм).
      Вчителі-предметники
інформація


5
Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році.
Криволапова В.Д.
Гришина Н.О.


6
Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.
     Вчителі-предметники
інформація


7
Обговорення структури календарно-тематичного планування
Вчителі-предметники
інформація


8

Розподіл доручень між членами МО.

Клименко Л.Б.
інформація


9
Проведення діагностичних контрольних робіт з математики.
    Вчителі     математики


9


Підготовка до тижня екологічної освіти.


Сібіберт І.В.


10
Підсумки роботи по створенню географічного майданчика
Клименко Л.Б.



11

Обговорення плану роботи динамічних творчих груп з предметів природничо-математичного циклу.
Вчителі-предметники


12

Оновлення банку олімпіадних завдань та розв’язків І, ІІ і ІІІ етапів.
Вчителі-предметники



Завдання членам МПС
Опрацювати:
·        Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2019-2020 н. р.
·        Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
·        Вимоги щодо ведення класного журналу.
·        Вимоги до календарного та поурочного планування



ІІ засідання-жовтень
Учитель – каталізатор творчості.
(круглий стіл)


1
Участь в конкурсі «Конспект креативного уроку»
        Вчителі-предметники


2
Робота зі здібними та обдарованими учнями. Організація і проведення предметних олімпіад. Підготовка учнів до І-ІІ етапів предметних олімпіад, конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Геліантус».
Всі вчителі
Обмін досвідом


3
Українсько-естонський проект «Міксіке в Україні» (конкурс усного рахунку). Організація та проведення онлайн-турнірів з усного рахунку для учнів 5-11 класів.
    Вчителі-предметники


4

Підготовка до тижня природничих наук.
    Вчителі        хімії, біології,    географії


5

Підготовка до семінару «Навчаємо мислити творчо і креативно»
    Вчителі-  предметники


6
Продовження роботи над розробкою  креативних завдань в електронному вигляді
Вчителі-предметники



7
Навчально-методичне забезпечення та його ефективне використання у навчально-виховному процесі.
Гришина Н.О.
Обмін досвідом


8
Система роботи з обдарованими дітьми в практиці роботи вчителів ПМС
Вчителі-предметники
Обмін досвідом


9
Майстер-клас      «Учнівський хімічний експеримент з елементами ужиткової хімії»
   Грузіна Л.О.


10
Заходи для якісної підготовки випускників 11 класу до ЗНО з предметів природничо-математичного циклу.
    Вчителі-предметники


11
 Навчально-дидактичне     забезпечення викладання географії для розвитку креативного мислення учнів.
Сібіберт І.В.


12
Розробка тренажерів-завдань для одного вибіркового класу
   Вчителі-предметники


13
Дослідницька діяльність школярів на базі шкільного кабінету фізики.
Барильченко Т.В.


14
Участь у міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Геліантус – 2020»
   Вчителі-предметники



Завдання членам МПС

1.                 Готувати учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, МАН.
2.                 Підготувати завдання  І етапу Всеукраїнських олімпіад.
3.                 Провести учнівські олімпіади відповідно графіку.
4.                 Готувати учнів до участі у ІІ етапі предметних олімпіад.
5.                 Поповнювати методичними розробками.
6.                 Висвітлювати методичні напрацювання  на сторінках фахової літератури та  в     мережі Інтернет.



                                                 
                                                        ІІІ засідання – грудень
                                       Освітнє середовище - як третій вчитель.
(проблемний семінар)


1
Аналіз роботи МПС за I семестр 2019-2020 н. р.
Стан викладання математики.
Криволапова В.Д.
доповідь


2
Творчий портрет вчителя, який атестується.
   Вчителі, які атестуються


3
Психологічна підтримка - одна з важливих чинників, необхідних педагогу під час атестації.
Виступ психолога


4
Аналіз участі учнів у предметних олімпіадах та стан підготовки до ІІI етапу.
Вчителі-предметники
Обговорення


5
«Ярмарок педагогічних ідей»: як я працюю з обдарованими дітьми.
Вчителі-предметники
Обмін досвідом


6
 Методика та технологія  проведення креативного  уроку.
Добровольський І.А.
виступ


7
Впровадження хмарно-орієнтованої моделі навчання
Криволапова В.Д.
доповідь


8
Розвиток мережної взаємодії як засіб використання технології партнерства для розвитку креативності субєктів освітнього середовища
Барильченко Т.В.
Виступ


9
Проведення тижня математичних наук.
Вчителі-
предметники


                                               
                                                      
                                                 Завдання членам МПС    
1.                 Продовжувати роботу з обдарованими учнями.
2.                 Працювати над креативним компонентом               освітнього середовища.
3.                 Оформити конспект уроку із застосуванням креативних технологій для обміну     досвідом.
4.                 Постійно ознайомлюватись з новинками методичної, психолого-педагогічної літератури та періодичної преси.
5.                 Впроваджувати на уроках  хмарно-орієнтовану модель навчання.




ІV засідання – лютий
Аналіз підготовки учнів до ЗНО і ДПА, корекція підготовки.
(практичний семінар)


1
Обговорення взаємо відвідування уроків вчителів математично-природничого циклу.
Гришина Н.О.
Вчителі-  предметники
Інформація



2
Онлайн-тестування учнів 11 класу ЗНО і ДПА.
Вчителі-предметники


3
Проведення тижня математики, інформатики, фізики.
    Вчителі-предметники


4
Звіт вчителів що атестуються.
Вчителі, які атестуються


5
Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та проведення ДПА і ЗНО
Криволапова В.Д.
виступ



6


Огляд новин методичної, психолого-педагогічної літератури, періодичної преси.

Кодема Н.П.
Інформація


7

Підбір та створення компетентнісних задач у межах певного програмного середовища для учнів 5-8 класів.
Клименко Л.Б.
обмін досвідом


8
Розробка креативного змісту навчально-пізнавальних задач з хімії
Грузіна Л.О.
виступ


9
Інноваційні технології на уроках інформатики.
Криволапова В.Д.
виступ


10

Стан викладання фізики.

Барильченко Т.В.
Інформація



Завдання членам МПС
1.     Опрацювати інструктивно-методичні матеріали щодо підготовки до ДПА та ЗНО.
2.     Підготувати завдання для проведення ДПА.
3.     Поповнювати електронну бібліотеку в хмарному сервісі.





V засідання – травень
Аналіз роботи МПС за рік.
Планування роботи на наступний навчальний рік.


1
Аналіз роботи МПС за 2019-2020н. р.
Стан використання хмарних сервісів в навчально-виховному процесі.
     Криволапова В.Д.
Доповідь


2
Звіт вчителів про їхню роботу із самоосвіти.
Вчителі-предметники
звіти


3
Підготовка і виставка власних методичних і дидактичних матеріалів.
Вчителі-предметники
роботи


4
Обговорення пропозицій щодо планування роботи МПС вчителів природничо-математичного циклу на наступний навчальний рік.
Вчителі-предметники
Обговорення


5
Діагностичне анкетування щодо організації методичної роботи на наступний навчальний рік – панорама методичних перспектив.
Клименко Л.Б.
Анкетування


6

Виконання навчальних програм

      Гришина Н.О.


7

Перспективи        використання      хмарно-орієнтованого середовища  ЗНЗ
Сібіберт І.В.



8

Аналіз результатів роботи з обдарованими дітьми  за 2019-2020 н.р.
Вчителі-предметники



9

Обмін досвідом з розробки конспектів (планів) уроків учителів природничо-математичних дисциплін.
Вчителі-предметники



10

Аналіз застосування креативних технологій навчання на уроках.
Криволапова В.Д.





ПРОБЛЕМНЕ ПИТАННЯ:
«Формування компетентностей успішної,
творчої особистості шляхом впровадження
сучасних педагогічних технологій в процесі викладання природничо-математичних дисциплін»

Засідання № 1 ( серпень)
Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу.

Засідання № 2 ( жовтень )
Організація індивідуальної роботи з учнями як необхідна умова розвитку їх творчої обдарованості.

Засідання № 3 (січень )
Впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально–виховний процес.

Засідання № 4 (березень)
Дистанційне навчання учня та педагога як необхідна умова для розвитку і самореалізації особистості.

Засідання № 5 ( травень)
Скарбниця досвіду.